Sabtu, 18 Januari 2014

Mengapa saya memilih Shaklee


Mengapa saya memilih Shaklee

Saya mula kenali Shaklee pada zaman persekolahan, tetapi tidak pernah mencuba apa-apa produk Shaklee. Semasa mengandung anak ke dua, saya mula mencari set berpantang dalam bentuk supplement dan makanan sunnah untuk saya cuba kerana saya cukup fobia dengan pengalaman berpantang anak pertama dengan menggunakan Jamu. Nanti saya akan ceritakan pengalaman berpantang menggunakan Jamu dan Supplement dengan lebih mendalam.
Hasil pencarian saya dengan Mr.google, saya ketemui set berpantang Shaklee yang berjaya memikat hati saya kerana produk Shaklee adalah HALAL dan jaminan produk Shaklee iaitu sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam. Jom kita baca dengan lebih lanjut tentang jaminan produk Shaklee.

·         Sentiasa Selamat

Keselamatan adalah amat penting di Shaklee dan standard kami tiada bandingannya. Shaklee menjalankan sebanyak lebih daripada 350 ujian pada setiap ramuan baru untuk pencemaran berbehaya, dan menjalankan lebih daripada 80,000 ujuian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan sebenar dan kebolehan potensi.

·         Sentiasa Berkesan

Shaklee bertanggungjawab dalam menberikan produk yang berkesan. Ia terbukti berksan daripada pemilihan bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen sehinggalah bukti kajian sains dan makmal yang terdapat di dalam 90 bahan kajian penerbitan. Kajian yang dijalankan pada tahun 2007 menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee selama lebih daripada 20 tahun mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil suplemen lain ataupun mereka yang tidak mengambil suplemen langsung.

·         Sentiasa Mesra Alam

Selama lebih daripada 50 tahun Shaklee telah menjadi peneraju dalam pererakan alam sekitar, daripada mencipta satu daripada pencuci biorosot pertama dalam tahun 1960 sehinggalah menjadi syarikat pertama di duniayang diiktiraf sebagai Climate NeutralTM bagi mengimbangi pengeluaran gas rumah hijau. Shaklee bertanggungjawab dalam mencipta produk yang benar-benar selamat untuk anda, runah anda dan juga bumi anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan