Selasa, 24 Disember 2013

Supplement untuk kesihatan sendi



Shaklee Advanced Joint Tablet, formulasi bahan tumbuhan yang mampu meningkatkan kesihatan sendi
Shaklee Advanced Joint Health Tablet  adalah satu formulasi yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang berkesan yang dapat menyokong pergerakan,dan kelenturan sendi. Semua orang dewasa yang aktif sesuai utk mencuba produk ini. 

Jutaan orang mengalami ketidakselesaan sendi, terutama orang tua dan orang yang memiliki berat badan yang berlebihan @ obes. Sendi merupakan hubungan antara tulang temulang yang memberi sokongan dan membantu kita bergerak.Jangan biarkan sakit sendi menjadi penghalang  untuk kita bergerak aktif.

Bagaimana ia berkesan?
Shaklee Advanced Joint health Tablet memberikan manfaat kepada sendi-sendi sihat dalam 3 cara.


Pertama : Menyokong keselesaan sendi
Ekstrak Boswellia : 

·         Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. 
·         Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi. ia menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.
Kedua : Bertindak sebagai kusyen
Ekstrak jagung :

·         Membantu mengekalkan tulang rawan.
·         Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. 
·         Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi.
·         Banyak kajian menunjukan supplement ekstrak jagung dapat menggalakan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksible. dan kajian mengesyorkan yang supplement ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa yang panjang.
Ketiga : Memelihara tisu penyambung yang sihat

·         Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C merupakan nutrien terpenting dalam kesihatan sendi. ini kerana zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.

Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, sila berhubung dengan saya melalui : 

 
Email : sayyidahyahya@gmail.com 

SMS : 0139752581

 

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan